خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/07/26 - 16:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
میرتاج الدینی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز عنوان کرد

۴۲۰ میلیون یورو برای پروژه خط ۲ قطار شهری تبریز؛ منتظر تأیید و امضای معاون اول رئیس جمهور

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز گفت: ۴۲۰ میلیون یورو از طرف بانک فایننشال چین معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان برای پروژه خط ۲ قطار شهری تبریز در نظرگرفته شده و منتظر تأیید و امضای معاون اول رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید محمد رضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز، گفت: رویکرد شهردار تبریز ورود جدی به پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و تأمین اعتبار برای تکمیل آنها است.



وی افزود: نصب روزشمار در پروژه‌های عمرانی شهر و افتتاح بدون تشریفات آنها مردم را امیدوار به توسعه و آبادانی شهر کرده و ما نیز در مجلس شورای اسلامی از این اقدامات شهرداری تبریز حمایت می‌کنیم.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: شهرداری تبریز اراضی رهاشده دستگاه‌های دولتی را در سطح شهر پایش کرده و نمایندگان تبریز نیز پیگیر تعیین تکلیف این اراضی هستند.



میرتاج الدینی بیان کرد: نمایندگان مردم ارتباط مستقیمی با استاندار و مدیریت شهری دارند و پیگیر فاینانس خارجی پروژه خط ۲ قطار شهری تبریز و دیگر پروژه‌های شهر تبریز هستند.



وی خاطرنشان کرد: ۴۲۰ میلیون یورو از طرف بانک فایننشال چین معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان برای پروژه خط ۲ قطار شهری تبریز در نظرگرفته شده و منتظر تأیید و امضای معاون اول رئیس جمهور است.



نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: پیگیر برخی از اعتبارات شهرداری همچون عوارض شهری و سهم شهرداری‌ها از ارزش‌افزوده مالیات در مجلس شورای اسلامی هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 350482
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار